miércoles, 11 de mayo de 2011

Cambados

Cambados dende o aire

Casa do Concello

Praza de Fefiñáns (único dos arcos que queda en pé)

Ruinas da igrexa se Santa Mariña

Torre de San Sadurniño
VER MÁIS...

martes, 10 de mayo de 2011

Martín Códax

Monumento a Martín Códax (Parque Charlie Rivel, Vigo)
 

 Cantigas de Amigo de Martín Códax


Vendima e productos

Acceso ao salón de actos da adega Martín Códax
 

Racimos de uva albariña

Parte máis dos edificios da adega



Fileiras de vehículos cargados con uvas as portas da adega


Productos de Martín Códax


O inteior da adega

Mosteiro da Armenteira






Política e Internet

A pouco tempo de que sexan as próximas eleccións vemos como todos os partidos comezan as súas actividades electoráis. Nos últimos anos, a vía empregada para chegar ata os xoves son as redes sociais (Facebook, Twitter,...).
Parece ser que o partido político que destaca pola súa adaptación ós novos medios de comunicación e difusión é UPyD.
Agora ben hai que ter moito ollo á información que obtemos a través destas canles informais, xa que calquera parecido coa realidade pode ser froito da coincidencia (ou do interés) e, ademais, nin sequera ten porqué estar contrastada.
A sociedade ten acceso a información de calidade e contrastada a través de internet, ¿porqué non facemos uso dela?

"¡Vaya sociedad pasiva!, amigo mío, hay que luchar
democracia significa que el pueblo ha de gobernar." 



Artigo: Estar o no estar, la cuestión (A. SOLANA):  http://www.elfarodigital.es/elecciones-autonomicas-de-ceuta-2011/48641-estar-o-no-estar-la-cuestion.html


Bodegas de Vilariño-Cambados SA. Internacionalización. (12)


A dificultade de recoller toda a uva dos socios ia en aumento (aumento de viticultores e hectáreas cultivadas) polo que se facía necesario a internacionalización. Paso a paso e aproveitando a estrutura do Consello Regulador e a do Icex (Instituto Español de Comercio Exterior) dáse a coñecer a xornalistas, prescriptores e consumidores a existencia dun viño de calidade excelente como é o albariño, mentres , internamente, se ia creando unha estrutura comercial (administrando os escasos recursos).

Gráfico: Evolución das exportacións da Bodega Martín Códax SAU

Fonte: XXV Aniversario de Viticultores de Martín Códax Sociedade Cooperativa Galega (2010)

A diversificación, unha vez consolidada a marca Martín Códax, axudoulles a chegar a segmentos de mercado sen explotar e a ter un maior potencial de ingresos. Na actualidade, Martín Códax, é o cuarto viño español máis vendido no estado de Nova Iorque. Ademais, Mariola Varona (Departamento de Exportación) lembra das súas visitas a EUA que é tal o prestixio que acadou que, cando aparece un novo albariño neste país, é comparado cos Martín Códax para avaliar a súa calidade.

Por último non pode esquecerme de mencionar a implicación da casa Martín Códax no patrocinio de todo tipo de eventos de índole deportiva e/ou cultural. Equipos de baloncesto, de ciclismo, torneos de Golf, regatas,…, concertos, xiras de artistas como Carlos Núñez ou Milladoiro, premios de poesía,…, chegando a albergar nas súas instalacións a presentación da película de animación “O Apóstolo”(Xullo-2010). Ademais numerosos persoeiros do mundo da política, deporte e cultura teñen visitado as instalacións da adega como xeito de publicitarse.

Imaxe: Exemplos de patrocinio de Martín Códax 
 

Imaxe : Jorge Garbajosa (Xogador do Unicaja de Málaga) nas instalacións da Bodega Martín Códax SAU en Burgáns (Cambados)
Fonte: XXV Aniversario de Viticultores de Martín Códax Sociedade Cooperativa Galega (2010)