martes, 10 de mayo de 2011

Bodegas de Vilariño-Cambados SA. Internacionalización. (12)


A dificultade de recoller toda a uva dos socios ia en aumento (aumento de viticultores e hectáreas cultivadas) polo que se facía necesario a internacionalización. Paso a paso e aproveitando a estrutura do Consello Regulador e a do Icex (Instituto Español de Comercio Exterior) dáse a coñecer a xornalistas, prescriptores e consumidores a existencia dun viño de calidade excelente como é o albariño, mentres , internamente, se ia creando unha estrutura comercial (administrando os escasos recursos).

Gráfico: Evolución das exportacións da Bodega Martín Códax SAU

Fonte: XXV Aniversario de Viticultores de Martín Códax Sociedade Cooperativa Galega (2010)

A diversificación, unha vez consolidada a marca Martín Códax, axudoulles a chegar a segmentos de mercado sen explotar e a ter un maior potencial de ingresos. Na actualidade, Martín Códax, é o cuarto viño español máis vendido no estado de Nova Iorque. Ademais, Mariola Varona (Departamento de Exportación) lembra das súas visitas a EUA que é tal o prestixio que acadou que, cando aparece un novo albariño neste país, é comparado cos Martín Códax para avaliar a súa calidade.

Por último non pode esquecerme de mencionar a implicación da casa Martín Códax no patrocinio de todo tipo de eventos de índole deportiva e/ou cultural. Equipos de baloncesto, de ciclismo, torneos de Golf, regatas,…, concertos, xiras de artistas como Carlos Núñez ou Milladoiro, premios de poesía,…, chegando a albergar nas súas instalacións a presentación da película de animación “O Apóstolo”(Xullo-2010). Ademais numerosos persoeiros do mundo da política, deporte e cultura teñen visitado as instalacións da adega como xeito de publicitarse.

Imaxe: Exemplos de patrocinio de Martín Códax 
 

Imaxe : Jorge Garbajosa (Xogador do Unicaja de Málaga) nas instalacións da Bodega Martín Códax SAU en Burgáns (Cambados)
Fonte: XXV Aniversario de Viticultores de Martín Códax Sociedade Cooperativa Galega (2010)


1 comentario:

  1. Sen dúbida, un claro exemplo do potencial exportador das adegas da comarca do salnés, grazas a sua indiscutible calidade e sabor.
    Ainda que por outra banda, cabe unha crítica con respecto os medios de elaboración, posto que se deixaron de lado os métodos máis tradicionais.
    A tendencia dos consumidores, a hora de decidir que viño mercar, decantase máis pola calidade que polo prezo, por tanto e un factor a ter moi en conta e que non se debería esquecer na fase de elaboración.

    ResponderEliminar